piątek, 27 stycznia 2012

Metamorfoza sylwiunia-11


Przed: "Nawrócony plastik". Patrząc na Twoje zdjęcia z albumu, prezentację, wystrój apartamentu to widzę że plastikiem byłaś. Nie myśl, że malując się na czarno i mając bordowe usta, to jesteś emo czy goth. Nie, nie, nie! To wygląda śmiesznie, bo gotki nie tańczą wśród słiit jednorożców. A Twój wygląd takie rzeczy, sytuacje mi przypomina. Poza tym z barbie zostało Ci bardzo wiele, więc przede mną nic nie ukryjesz *deDektyw Olga rusza do akcji*.
Ocena: -1/10.


Po: Masz całkowicie beznadziejne części twarzy. Oczy nie są aż takie złe, ale okropnie je się maluje, a rzęsy wyglądają jak posklejane. Poprzesuwałam wszystkie elementy, bo kto ma tak wysoko nos?! Kolczyki zrobiłam w sposób D.I.Y, choć dla mnie są one zwykłe, bo "nie takie rzeczy się robiło...". Uważam, że jest lepiej niż na obrazku "przed". Cieni do powiek masz dość mało, więc nie miałam dużych możliwości. 


Przed: Niby takie "emo"? Ludzie, czy wy (te pseudo-emo, osoby, które zmieniają się nagle z np. plastika w rockmena, czy kogokolwiek innego) wiecie, co tak naprawdę oznacza "emo? Albo jak te osoby się ubierają (jeśli myślicie, że to styl ubierania)? NIE. Więc ja nie dyskutuję, bo "kłócąc się z debilem, on najpierw zniża cię do swojego poziomu, a potem pokonuje doświadczeniem". Nie obrażam tu nikogo, ale mówię tak ogólnie o tym. 
O stylizacji się lepiej nie będę wypowiadała.
Ocena: 2/10.


Po: Zrobiłam delikatniejszą stylizację, ale wygląd z MeDoll Editor wszystko mi zepsuł. Jest dość klasycznie, choć nie elegancko. Zwyczajnie, jak na mnie-to bardzo zwyczajnie. Masz praktycznie pustą szafę, więc tylko takie coś zdołałam wymyślić.
Screen rzeczy:


_______________________________

Kochani! Mam dla Was dobrą wiadomość. 
Pamiętacie jeszcze o swoich życzeniach związanych z blogiem, które pisaliście nie tak dawno? Otóż dostałam ich pięć i zamierzam je jutro opublikować na blogu i zacząć realizować. 
Dość długo to potrwało, ale czekałam na nowe, a potem czasu mi zabrakło. Ale w końcu je dodam.

*Jeżeli ktoś chce jeszcze coś dopisać, albo nowa osoba chce sobie czegoś zażyczyć, to zapraszam po więcej informacji tutaj. Macie jeszcze trochę czasu.

2 komentarze:

Ola pisze...

Chyba po raz pierwszy nie podoba mi sie stylizacja po. :<

I przyznam te oczy ciężko się maluje.


Olina31

Anonimowy pisze...

Gratuluję prawie 80 obserwatorów :)