czwartek, 2 lutego 2012

Metamorfoza madziunia1001


Przed: Te oczy, te brwi, ta fryzura :o Jestem przerażona (po raz kolejny już). Na temat wymienionych po lewo nie będę się rozpisywać, bo i tak nikt tego nie chce czytać po raz setny. Makijaż jest bardzo ubogi i nie delikatny. Nie! Te posklejane rzęsy, to nie delikatność. Te posklejane rzęsy są posklejanymi rzęsami, które idealnie pasują do plastikowego wyglądy barbie. A Ty chciałaś osiągnąć efekt nawróconej barbie (ileż to osób preferuje taki styl)? Ja odnoszę takie wrażenie.
Ocena: 3/10.


Po: Chciałam zrobić coś kolorowego. Te oczy psują mi efekt, więc nie jestem do końca zadowolona z tego, co zrobiłam. Oj, co mam więcej piać...


Przed: Ta fryzura jest idealna. Tyle, że dla pięciolatki. Nie lubię tego płaszcza. Nie dlatego, że jest brzydki (chociaż nie jest). Dlatego, że mnóstwo takich osób ma je. Słiit emo także go wielbią. To mnie odpycha, no po prostu. Ale buty i skarpetki masz ładne.
Ocena: 6/10.


Po: Starałam się zrobić coś klasycznego. Miała być mała czarna, ale przez ten dół nie jest już ani "mała", ani "czarna". Podoba mi się, choć odnoszę wrażenie, że z butkami leciutko mnie poniosło. 
Screen rzeczy, których użyłam:


2 komentarze:

SharpayDenali pisze...

A mi buty właśnie bardzo się podobają :) Dobrze, że założyłaś jej na głowę tą perukę, strasznie nie lubię tej fryzury, jest wiele ładniejszych nawet tych dla nss.

SharpayDenali

Ola pisze...

Zakochałam się w sukience twojego wykonania. :3