sobota, 4 lutego 2012

Metamorfoza MorbidAngel7


Przed: Ja nie jestem zwolenniczką tych fryzur, to wiecie wszyscy. Jednak ta nie jest taka zła jak kilka poprzednich, które opisywałam. Przynajmniej nie ma tych okropnych loczków na boku. Części twarzy mi się podobają, ładnie do siebie pasują. Piegi są jak najbardziej trafne. Zastanawiałam się czemu masz soczewki (nie za bardzo je lubię), a kiedy je zdjęłam, to zobaczyłam prawdziwy kolor oczu lalki. Pomimo ładnego kształtu, to kolory źrenic w tym przypadku są okropne. Od pewnego czasu szukam w Bazarze takiego właśnie kolczyka. Nigdzie nie ma :/
Ocena: 8/10.


Po: Ja zrobiłam makijaż w odcieniach błękitu, niebieskiego, granatu i lekkiej mięty. Usta pomalowałam na jasno-różowo szminką (o ile się nie mylę-darmową). Lubię tą fryzurkę. Jestem zadowolona z całokształtu. 


Przed: Stylizacja prosta, ale bardzo ciekawa. Jest w niej coś, co mi się bardzo podoba. 
Ta sukienka jest świetna. Szkoda, że jej nie kupiłam, kiedy była w sklepie...
Nie wiem czy ta kopertówka pasuje do stroju. Do makijażu-z pewnością. Ale tak właściwie to ona nadaje stylizacji efekt nie ujednolicenia. Aby nie wszystko było w jednym kolorze. 
Ocena: 8/10.


Po: Głupio mi jest. Ciężko przebijać dobre stroje, ale tak powinno się robić. Niestety czasem nie daję rady. Mi się bardzo podoba ta sukienka, buty, ale wszystko zależy od czytelników. Nie rozpisuję się, daję Wam możliwość skomentowania metamorfozy. 
Screen rzeczy, których użyłam do zrobienia tej stylizacji:



3 komentarze:

I don't give a shit c': pisze...

przepiękne buty. sukienka też spoko

Ola pisze...

Ładny makijaż. :3

Rey~ pisze...

Super metka.