piątek, 13 stycznia 2012

Metamorfoza pati381


Przed: Widzę, że usta są lekko zbyt nisko. Bardzo lubię te oczy, ale niezbyt często maluję rzęsy, więc psuje mi to cały efekt. Co do Twojego makijażu mam wątpliwości. Jest zupełnie zwykły, jednokolorowy, na dodatek i dobicie jeszcze czarny! Nie podoba mi się to pomalowanie policzków (chodzi o sposób), jakoś dziwnie to wygląda. Jeżeli ja maluję ciemnym kolorem, to... ale tak właściwie, to ja maluję zawsze jasnym. Więc nie wiem, ale wyglądasz jakbyś się usmarowała sokiem z buraczków i truskawek. 
Ocena: 5/10.


Po: Masz tyle cieni do powiek! Tyle możliwości! A Ty malujesz się zaledwie czarnym...
Ja zrobiłam kolorowy makijaż, na dopełnienie dobrałam tą fryzurę, w rudym odcieniu, usta pomalowałam na żółto. Chodząca polana kwiatów. 
Podoba mi się ten makijaż. 


Przed: Nie rozumiem, gdy ktoś określa swoje stylizacje (np. tego typu) minimalistycznymi. To nie jest minimalizm, tym bardziej nie z tą kurteczką. Stylizacja jest zwykła, ale nie najgorsza. Niby wszystko do siebie pasuje, ale ja nie lubię takiego nudnego, prostego stylu. Zdjęłabym te kolorowe bransoletki. 
Ocena: 6/10.


Po: Jakie piękne buty!
Bardzo ciężko było mi wykonać tą stylizację, pod kątem ułożenia wszystkich rzeczy na siebie. Chyba pierwszy raz mi się to zdarzyło. Niby wszystko było już gotowe, ale coś mi nie odpowiadało (tak jest nadal) i zaczęłam zmieniać. Trwało to naprawdę długo. A najgorsze jest to, ze nie wiem jaka to rzecz jest tym okrutnym złoczyńcą. 
Rzeczy, które użyłam do wykonania tej stylizacji:


_____________________________________________

Postanowiłam być dla Was dobra i zrobić prezent. 
Możecie pod tym postem napisać swoje życzenia związane z naszym blogiem, np. możecie sobie zażyczyć artykułu z którejś serii, posta o wybranej tematyce, albo... Nie wiem, czy ktoś będzie tak przebiegły i wpadnie na ten cudowny pomysł, który może przybliżyć danej osobie czekanie na... Nic więcej nie mówię, domyślcie się sami. 
To takie drobne odbiegnięcie od stałej tematyki i możliwość poznania Waszych opinii, co najbardziej Wam się podoba. ♥


* Liczba wykonanych życzeń będzie ograniczona, ale jeszcze nie wiem do ilu. To się zobaczy. Więc im szybciej, tym lepiej. 




***

Brak komentarzy: