niedziela, 22 stycznia 2012

Metamorfoza 25listopad


Przed: Tak zwane "naturalne skrzywienie ryja przepełnione botoksem i świecidełkami". Nie chcę cię obrażać, ale tak jest. Szczerze nienawidzę każdej z użytych powyżej części twarzy. A jeżeli bazujemy na złych elementach, to nie liczmy na to, że całość będzie idealna i nieskazitelna. Będzie po prostu zwykła, albo wręcz brzydka-zależy którą drogą się pójdzie. Czy tą, gdzie jeszcze bardziej można się obrzydzić, czy drugą-działającą umiarkowanie, ale taką, że nie staniesz się bóstwem (bo się też nie da). Ty poszłaś tą pierwszą i dobiłaś leżącego (mnie) makijażem Luxe. Jestem przegraną w tej walce.
Ocena: 2/10.


Po: Oj, oj! Jak okropnie maluje się te oczy. Nie piszcie mi nawet, że "coś krzywo ci wyszło", albo "makijaż jest zupełnie nierówny i nie podoba mi się", bo ja to wiem. Niestety nie potrafię malować tych oczu, do czego się przyznałam niejednokrotnie. Nic dodać, nic ująć. 
Się nie wypowiem.


Przed: Kaleka bez nóg? Stylizacja jest przeciętna, gdyby nie ten wygląd w MeDoll Editor, to dałabym Ci znacznie więcej punktów. Bardzo podoba mi się ta spódniczka w kwiatki. 
Ocena: 4/10.


Po: Wiem, że takie pstrokate stylizacje Wam się nie podobają, ale ja najpierw robię z 6, a potem kolejno dodaję. Wtedy miałam taką fazę na różne wzory. Przepraszam. 
Stylizacja jest trochę dziewczęca, w łagodnych kolorach i odważnych wzorach. Ten szalik to dlatego, że nie potrafiłam go zdjąć.Proszę, przymknijcie na niego oko lekko, ok?
Do stylizacji użyłam:


3 komentarze:

Rey~ pisze...

Jak dla mnie bomba

kittyskitty

Natalie. pisze...

Przykro mi i nie uznaj tej uwagi, za złośliwość, ale połączenie różnych wzorów nie jest fajne. A co do makijażu- tych oczów nikt chyba nie umie malować. Warto by powiesić za takie coś adminów.

Sara pisze...

Stylizacja po taka szalona i 100% w Twoim stylu :> Ciekawie połączyłaś te różne wzory, mi sie tam podoba :3