sobota, 21 stycznia 2012

Metamorfoza turkusoweniebo


Przed: Mnie te fryzury przerażają. Co to niby za oryginalność, skoro pół Stardoll'a ma takie fryzury? Mnie to zdecydowanie nie kręci. Wolę swojego skromnego, ubogiego, nie do końca dopracowanego, ale jedynego takiego i innego niż wszystkie warkocza. Jest zdecydowanie lepszy. Co do makijażu to nie jest zbyt pomysłowy, nie lubię niebieskiego koloru oczu. Masz za wysoko nos. Aha! I tu spełniają się moje ciągle powtarzane zdania. Otóż: "tego nosa nie można mieć niżej". Więc cierp sama. Ja za nic nie odpowiadam, ale za to oceniam.
Ocena: 5/10.


Po: Masz stosunkowo dość mało kosmetyków. Dlatego w makijażu oka również zastosowałam czerwony odcień cienia do powiek. Jakoś tak nagle polubiłam te włosy. Dziwne...



Przed: Stylizacja prosta, ale bardzo dobre połączenie bluzki i spodni. Żakiet po prostu jest, bo pasuje. Ale bluzka i spodnie pasują cudownie. Pasek... gdyby go nie było, to bym narzekała, że jest pusto. Lecz sądzę, że cieniutki brązowy sprawdziłby się najlepiej. Te buty wyglądają jak nędzne darmówki-zawsze się na to nabieram. Jednak pochodzą one z jakiegoś tam Tribute (nie pamiętam wszystkiego, jasne?). Cóż, wyglądają jak wyglądają. Dlatego ich nie posiadam. 
Ocena: 7/10.


Po: Szafę to masz okropną! Dużo stron, same powtórki darmowych rzeczy. Ja wykorzystałam te Facebook'owe, choć stylizację robiłam bardzo długo (było też kilka podejść). Teraz mi się nawet podoba, choć gdy myślę ile czasu and nią spędziłam, to cały cudowny obraz mi się rozbija na drobne kawałeczki. 
Oceńcie sami.


_____________________________

Przepraszam za nieobecność.
Jesteście dla mnie ostatnio bardzo hojni w pisaniu komentarzy. Dziękuję! Oby tak dalej! ♥


4 komentarze:

Natalie. pisze...

Twój makijaż jest kapkę krzywy i trochę inny na obu oczach. A strój niestety strasznie mi się nie podoba. Połączenie kropek i ciapek mnie odrzuca. Według mnie niezbyt udana metamorfoza, jedna z gorszych.

Sara pisze...

niestety zgadzam się z moją przedmówczynią, choć widząc szafę tej użytkowniczki to trudno byłoby cokolwiek zrobić lepszego. Fryzura przed mnie odrzuca, jest straszna ._.

Erscape pisze...

Jaki cudowny strój, mi naprawde podoba. Przenież on jest świetny, a stylizacja jedna z lepszych tutaj.
:o

Erscape

Ola pisze...

Ciekawa ta stylizacja po. : D