wtorek, 29 maja 2012

Ocena- Roksetka


Pierwszą osobą, która dobrowolnie zgłosiła się do oceny jest Roksetka :)
Strój: Zazwyczaj używasz rzeczy, które same w sobie są dosyć brzydkie (według mnie), jednak umiesz je ciekawie połączyć (a mi się nie udaje). Nie wiem, czy ten set wyszedł Ci dobrze, bo mi się średnio podoba. Po prostu widziałam lepsze. Szczerze zazdroszczę tej spódniczki. Makijaż i włosy bardzo dobrze pasują do reszty. Ogółem: stylizacja jest normalna, ale mimo wszystko przemyślana. Daję 8/10 pkt.
Makijaż: Bardzo ładnie zaakcentowane policzki. Trzymałaś się tutaj jednej kolorystyki i tylko trochę wyszłaś poza jej obszar, co jest najlepszym rozwiązaniem w tym przypadku. Wszystko idealnie do siebie dopasowałaś. Niezbyt gustuję w tego rodzaju ustach, jednak nie oceniam każdej części oddzielnie, a wszystko razem. W takim wypadku są ładne. 9/10 pkt.

Każdy początek, powrót jest ciężki, szczególnie wtedy gdy zaczyna się od praktycznego zera. Więc proszę, zgłaszajcie się do ocen i komentujcie posty! Będę Wam bardzo wdzięczna. :*

Brak komentarzy: